Lina - cerita lucah melayu
Topless
Ceritalucahmelayu.xtgem.com
KumpulanCerita lucah terbaru

CERITA LUCAH  MELAYU
Koleksi Bahan/Cerita/Kisah Lawak, Lucu, Dongeng, Gelihati, Humor, Kelakar, Jenaka
Koleksi cerita lucu berbahasa Melayu



Daily Updated New Sex Stories

Cerita Seks Menu :


Lina

Aku budak kampung yang dipercayai orang kampung. Jadi aku Form 4 kena duduk asrama. Kebetulan selang tiga rumah daripada rumah aku tu Cikgu sekolah rendah aku. Suami isteri cikgu. Anak tunggalnya namanya Lina. Dah budak kampung tu aku berdua je yang layak ke asrama penuh tu jadik kami rapatlah, selalu balik kampung kami balik berdua. Dah lama jugak kami jatuh cinta.

Dalam bas tu dating je lah. Empat jam naik bas express. Kami biasanya dapat tiket lepas Maghrib. Sampai rumah jam 10.00 malam. Jadi kali pertama balik kampung sama-sama tu kami berbual je. Kali kedua dan seterusnya kami minta seat yang belakang sebab nak rehat-alasan. Dalam bas kami beringan ringan je lah. Sebab pakai uniform asrama.

Tu pun disebalik tudung dia la. Buah dada je yang paling hebat pun aku dapat ramas. Kalau kelengkang tu dah kena dua kali lapik kalau nak raba, kira kurang la. Tapi raba juga.

Satu kali tu cuti Hari Kebangsaan, ada cuti 4 hari campur cuti peristiwa dan cuti Sabtu dan Ahad. Kami balik macam biasa dan drama swasta kami tetap berjalan.

Pada Hari Kebangsaan, ibu bapa Lina kena ikut perbarisan group guru di stadium. Acara dari jam 8.00 pagi hingga 1.00 petang. Lina call aku kat rumah ajak discuss Matematik.

Keluar je kereta ayah dia, kami pun mulalah projek ringan ringan tapi sebab kami dah lama dah nak cuba cium guna mulut. So kali pertama kekok juga. Tapi bila lidah Lina dah masuk dalam mulut aku, aku pun sambut je lah. Tiba tiba kami rasa lain macam. Macam tengah melayang.

Itu semua berlaku dalam bilik tidur Lina setelah kami kunci pintu semua. T angan kami laju jer membuka pakaian. Aku buka pakaian Lina satu satu. Aku tarik ke atas t-shirtnya. Aku lerai kain batik yang dia pakai. Tinggal baju dalam je. Rupanya dia takpakai seluar dalam.

Wah belum sempat nak pegang buah dada dia, terus dia berlutut. Aku ingat dia malu, rupanya dia lurutkan seluar track aku. Sekali dengan seluar dalam aku. Batang aku terkeluar tegang.

Dia lalukan kepala konek aku di bibirnya yang tertutup tak rapat. Sikit sikit dia buka dan kulum batang konek aku. Waktu tu aku gelabah semacam je. Aku buang t-shirt aku. 2-3 minit lepas tu lina bangun semula. Aku buka coli dia dan kali pertama aku lihat buah dada dia yang selalu aku uli. *

Aku tanya dia kenapa tak ada puting? Dia senyum je. Dia kata anak dara memanglah. Aku hisap kawasan tompok hitam tu dan giliran Lina pula jadi tak tentu arah. Dah puas aku hisap buah dada dia, aku ajak dia naik atas katil.

Dah memang aku tak pernah tengok filem blue, yang aku tahu nak jilat biji kelentit dia. Aku tengok takde. Aku cuba kopek kulit yang berlipat tu. Rupanya dia tersorok di situ. Aku jilat dan aku sedut. Tapi tak lama la. Aku terus naik atas badan dia.

Mula mula dia peluk badan aku. Dia buka kangkang dia dan kaki aku jatuh tengah tengah kangkang dia. Tetiba konek aku rasa panas di kelangkang dia. Dan secara tiba tiba juga Lina bangun. Aku kata dalam hati, alamak, kensel ke?

Rupanya dia ambil tuala sehelai dan letak atas bantal. Bantal itu pulak dia letak atas punggung dia. Aku sangsi. Setelah Lina betulkan posisi bantal tu.

"Dah, mari naik balik," katanya sambil tersenyum.

“Kenapa tuala tu?” aku tanya.

"Protector, kalau tak berbekas nanti atas cadar.”

Aku pun macam budak bodoh naik atas badan dia dan macam tadi. Kaki aku di tengah tengah kelangkang dia. Aku pegang konek aku dan terus tikam di tengah tengah kelangkang dia. Lina menjerit kecil.

"Bukan kat situlah, bawah sikit."

Tangannya pegang batang konek aku dan dilarek-larekkan di celah kelangkang. Ada air keluar dari pantat lina. Lina tarik sikit demi sikit batang konek aku sehingga kepala konek tenggelam. Dia kata 'ok".

Aku pun terus junamkan lagi kepala takuk tu hingga seluruh batang aku tenggelam. Meraung Lina.

"Sikit sikit la," katanya manja.

Aku rasa batang aku geli aku cuba tarik. Tapi pantas kaki Lina paut balik punggung aku. Rupanya sorong tarik lebih sedap. Tapila spoil betul aku. Aku rasa nak terpancut. Aku takut pancut ke dalam pantat Lina. Aku tarik keluar dan pancut di atas bulu-bulu Lina. Tercungap-cungap aku.

Lina tanya kenapa aku tak pancutkan ke dalam pantat dia. Aku jawab takut mengandung nanti. Lina kata kali pertama belum tentu jadi. Aku letih pun ye. Takut pun ye. Aku masuk bilik air dan basuh. Terus pakai pakaian. Lina terlepak atas katil dia. Aku nampak tompok darah atas tuala.

Lepas tu dia bangun dan mandi, pakai balik baju dan konon mula nak belajar. Aku minta maaf sebab dia terluka. Rupanya tulah dara yang dah pecah. Aku mintak maaf sebab menyakitkan dia. Dia senyum je.

Aku tu yang tak tahan tu. Aku cium balik mulut dia dan aku raba buah dada dia. Bengkak balik buah dada dia. Lama perkara tu berlaku.

Satu hari di Tingkatan 5 pula kami balik kampung lagi. Aku jadi takut nak bersetubuh lagi dengan Lina, takut dia sakit lagi. Walaupun hati aku hendak. Tapi aku hanya berani ringan ringan jer. Macam biasa kami turun bas sama sama.

Bila aku tengok rumah dia gelap je, aku teman dia sampai pintu rumah. Dia raba dalam kasut boot abah dia ada kunci rumah. Dalam rumah ada mesej dari ibu dia.

Mak dan abah pergi kursus 5 hari di Johor Bahru. “

Wah! Apa lagi peluang la. Aku tak balik rumah terus tidur dengan Lina. Kali ni projek kami lebih lama dan banyak kali. Dalam banyak banyak kali kami bersetubuh itu, hanya sekali aku pancutkan ke dalam pantat Lina. Puasnya tak terhingga.

Aku rasa lebih 10 kali aku dapat sepanjang dua hari tu. Kami tak keluar rumah dan hari Ahad pagi pagi kami naik bas semula kembali ke asrama. Lina bagitau aku, jenuh juga dia makan nenas dalam tin bagi elak mengandung. Nasib baik tak mengandung.

Dan sekarang aku dan Lina tak perlu takut lagi nak bersetubuh. Sebab kami dah kahwin sewaktu di London dulu. Dan kami punyai seorang anak lelaki.

Back to posts
Comments:
[2014-01-09] Don:

Khas buat girl umurnya lbh 10thn dari umur I.. Terdahulu I mohon maaf sebesar-besarnya... 1985 i dilahirkan... I ni teringinlah sangat-sangat nak jilat pepek wanita ni. jika u sudi i jilat pepek U sampai U betul2 puas... I akan jilat pepek U sampai U puas... I akan sedut biji U lama-lama & I akan jilat lobang bontot U... U xnak main xapa sbb konek i dah mati yg penting U bagi i cium, jilat n sedut pepek u sampai u puas... klu sudi call 0167322571


Post a comment

POPULAR STORY !!!
Cerita seks 3 download
Cerita seks 4 download
Cerita seks download

Cikgu lucah Hot!!
Makcik Iza
Foto seksi click here :
15

Total User
3196355<<>>255
||
PARTNER BLOG :
SERILUCAH | CITE LUCAH | CERITA LUCAH MELAYU | CERITA CERITA LUCAH | BOGEL | ABG MELAYU | CERITA DEWASAABG Melayu ||Cerita Cerita Lucah ||
||Mig33||Gambar Bogel||
facebook twitter Hack facebook via handphone Game seks

Daily Updated New Sex Stories