watch sexy videos at nza-vids!
Ceritalucahmelayu.xtgem.com
KumpulanCerita lucah terbaru

CERITA LUCAH  MELAYU
Koleksi Bahan/Cerita/Kisah Lawak, Lucu, Dongeng, Gelihati, Humor, Kelakar, Jenaka
Koleksi cerita lucu berbahasa Melayu






Random Video Download


Cerita seks 5 download 2
» File Name: Fuck me please.3gp
» File Size: (3465.66)
» 3GP
» MP4
Categori : » Big tits


Cerita Seks Menu :


Sarinah

Memang aku stim dekat Sarinah. Tak perlu aku nak cerita panjang bagaimana aku kenal dia. Yang pastinya dia adalah bini orang yang tua 6 tahun dari aku dan dilahirkan pada tahun 1974, surirumah sepenuh masa dan mempunyai 4 orang anak. Di antara ke semua pertemuan kami, hanya satu yang aku anggap sebagai pertemuan yang paling manis dan di sini hendak aku ceritakannya.

Aku ambil Sarinah di hadapan rumahnya selepas Maghrib. Aku tipu bini aku dengan bagi tau yang aku ada kerja di pejabat dan akan balik selepas pukul 10.00 malam. Tetapi sebenarnya aku main kayu tiga.

Selepas ambil dia di kampung, aku terus drive ke town menuju ke hotel. Sepanjang perjalanan Sarinah meluahkan perasaannya yang berlakikan suami yang panas baran dan turut bermain kayu tiga. Malah dia turut memberitahu aku yang beberapa hari sebelum itu dia ditampar berkali-kali oleh suaminya gara-gara salah faham tentang perkara yang kecil.

Sampai di hotel, aku mandi dulu sebab baru balik kerja. Tapi sebelum tu sempat juga aku tangkap gambar dia dalam beberapa pose untuk dijadikan kenangan sebab aku geram sangat tengok dia pakai seluar track yang ketat membaluti punggung dan pehanya yang gebu.

Sebaik aku habis mandi dan keluar dari bilik air, aku tengok Sarinah dah siap pakai kain batik dan bertudung. Aku stim gila sebab sememangnya kain batik yang dipakainya tu adalah kain batik kegemaran aku. Itulah kain batik yang mencetuskan rasa stim aku kat dia masa aku ternampak dia membonceng motor bersama suaminya dulu.

Masa tu dia punya bontot punyalah nampak seksi gila. Sendat gila dalam kain batik tu. Ditambah pula dengan peha lebarnya yang gebu tu. Bila motor laki dia jalan dekat tempat tak rata, melantun-lantun bontot dia dalam kain batik tu. Lagilah aku tak tahan.

Sarinah tau aku suka dia pakai kain batik tu. Dia pun offer aku ambil gambar dia buat hilang rindu katanya. Aku pun bawa dia masuk dalam bilik air. Sebelum aku tangkap gambar dia, aku peluk dan cium kepalanya yang bertudung.

Aku cium pipinya dan kata dia cantik. Sarinah tau aku stim dan dia pegang batang konek aku yang memang tengah stim kat dalam tuala. Aku tau kenapa Sarinah bertudung sebab aku pernah cakap dengan dia dalam telefon yang aku teringin batang aku kena kulum dengan perempuan bertudung.

Aku nak cium bibir dia tapi dia mengelak. Aku rasa mungkin sebab dia tak nak penyakit lelahnya berjangkit kat aku atau pun dia tak nak lelahnya tu tercetus dari kucupan mulut, agaknyalah.

So, aku pun tangkap gambar dia dalam beberapa pose. Stim jangan cakaplah. Kalau dah perempuan bertudung pakai baju t ketat dan singkat sampai mempamer bontot lebarnya yang bulat berlemak dalam kain batik lusuh yang ketat depan mata memang tipulah kalau aku tak stim.

Aku minta dia duduk dekat atas jamban duduk dan tanpa disuruh dia terus selak tuala aku dan kulum batang aku. Sedapnya bukan kepalang. Kepalanya yang bertudung hitam tu aku tengok ligat ke depan belakang mengulum konek aku. Sesekali dia sedut-sedut dan jilat-jilat kepala konek aku. Sempat juga aku rakam video dia masa tu.

Tak tahan punya pasal aku dah hampir-hampir nak klimaks. Dia punya kuluman punyalah marvellous. Bini aku pun tak pernah kulum konek aku macam Sarinah buat. Siap ada sound effect dari suaranya yang macam mengerang perlahan dan itu membuatkan aku semakin tak tahan.

Aku suruh Sarinah stop tapi dia selamba je kulum tak henti-henti. Aku dah tak tahan dah, kalau aku biar boleh kalah awal jadinya. Aku pun terpaksa tolak kepala dia yang bertudung tu perlahan-lahan sampailah dia dengan berat hati lepaskan konek aku dari mulutnya.

Aku bawa Sarinah masuk ke dalam bilik dengan batang konek aku yang terpacak keras menjengah dari belahan tuala yang melilit pinggang aku. Aku tangkap lagi gambar dia semasa berdiri dan duduk di tepi katil. Aku memang bukan jurufoto professional, asalkan ada hasil yang memberangsangkan pun cukuplah.

Aku letak kamera dan switch kepada video mode di satu sudut dan aku naik ke atas katil dengan telanjang bulat. Sarinah dah buka tudungnya walau pun aku tak minta. Belum aku tanya kenapa dia dah jawab dulu. Katanya takut kena air mani aku nanti, sekiranya aku pancut kat muka dia. Aku pun iyakan sajalah walau pun aku tau malam tu memang aku tak akan pancut luar punya. Mesti dia ingat aku nak suruh dia hisap konek aku lagi sampai terpancut-pancut.

Di atas katil kami berpelukan. Aku memang awal-awal lagi dah bagi tau dia supaya jangan tanggalkan kain batiknya sebab aku nak bersetubuh dengannya yang masih pakai kain batik kegemaran aku tu. Sambil aku peluk dan cium pipi dan dahinya, aku ramas bontot dia sambil meluahkan keberahian aku kepadanya.

Aku berterus terang kepadanya yang aku cintakan dia sebab bontot dia. Empuknya bontot Sarinah memang memberahikan. Berlemak membulat dan menonggek reka bentuknya. Apabila dibaluti kain batik lusuh yang lembut tu lagilah empuk rasanya.

Aku minta Sarinah hisap konek aku dan dia pun terus berlutut di sisi tubuh aku yang terlentang dan terus menghisap konek aku. Aku tengok muka bini orang yang teraniaya dek laki sendiri tu hisap konek aku. Cantik betul muka dia bila hisap konek. Walau pun tak lagi bertudung, aku tetap terlalu ghairah sampai terpaksa suruh dia stop sebab kuluman mulutnya di konek aku sungguh mengasyikkan. Membuatkan aku ghairah yang melampau. Lidahnya sesekali menguli kepala konek aku dan disedutnya konek aku sampai ke pangkal. Menggigil aku menahan perasaan supaya tak terpancut mani.

Lepas tu aku baringkan Sarinah. Aku selak kain batik dia dan aku pulak yang nyonyot cipap dia. Dia ni jenis bini orang yang pandai jaga barang. Bau cipapnya tak kuat. Malah hampir ke tak ada bau. Selesa betul aku jilat cipap dia. Air dia melimpah menandakan dia pun stim sangat. Masam masin tu memang normal sebab air bini aku pun lebih kurang je rasanya. Tak taulah bini korang camne.

Sarinah tak tahan lagi dan jambak rambut aku. Dia tarik aku membuatkan aku terpaksa ikut merangkak naik ke atas tubuhnya. Sarinah pegang konek aku dan dia sumbat masuk ke dalam cipapnya. Sekali tekan je terus konek aku masuk ke dalam. Longgar tok sah cakaplah kalau anak dah berderet keluar dari lubang tu. Tapi yang syoknya dinding cipapnya lembut je. Macam menyontot lubang yang dipenuhi kapas.

Aku pun henjut lubang cipap Sarinah yang licin berair tu. Sarinah mengerang kesedapan dan suaranya punyalah seksi. Hampir-hampir terpancut aku mendengar erangannya.

Lepas tu aku tukar posisi lain. Aku mengiringkan badan dia dan aku tujah pula konek aku dari bawah pehanya yang diangkat. Gaya ni buat aku tak boleh tahan sebab lentikan bontot besarnya yang tonggek tu terhidang jelas di depan mata aku. Kena pulak tu sambil aku menyontot cipap dia aku ramas bontot empuk dia yang sendat dengan kain batik lusuhnya, lagilah aku tak boleh handle. Cepat-cepat aku tarik keluar konek aku sebelum aku hilang kawalan.

Sarinah pun menonggeng di atas katil. Kain batiknya turun menutupi bontotnya. Lentikan bontotnya membuatkan aku kemaruk hendak menjolok bontotnya yang lebar tu. Aku sembamkan muka aku di celah-celah bontotnya yang masih ditutupi kain batik. Aku hidu aroma bontotnya sambil menikmati kegebuan bontotnya di muka aku. Sambil tu aku ramas-ramas bontotnya.

Bila dah puas macam tu, aku berlutut belakang bontotnya yang menonggeng tu dan aku selak kain batiknya. Aku masukkan balik konek aku ke dalam cipapnya dan kembali henjut sampai melentik tubuh Sarinah. Merengek Sarinah masa tu dan minta aku buat laju-laju. Berbunyi kuat cipap dia yang berair tu masa kena sontot konek aku.

Aku stop kejap dan tengok rupa batang konek aku. Berlendir dan berbuih-buih. Sah Sarinah tengah high gila dengan nafsu masa tu. Lepas dah kena henjut laju-laju, badan Sarinah melengkung tiba-tiba dan dia menolak-nolak bontotnya ke belakang tapi pergerakannya macam tersekat-sekat. Sah pula dah si Sarinah tu klimaks. Aku hentam konek aku dalam-dalam dengan hentaman yang kuat dan meraung Sarinah.

Bila dia cool je, dia tarik badan dia ke depan sampai tercabut konek aku dari lubang cipapnya. Lepas tu dia tarik konek aku masuk lubang bontot dia. Senang je masuk sebab konek aku memang berselaput dengan lendir cipap dia masa tu. Lagi satu sebab Sarinah ni memang dah biasa kena bontot dengan laki dia dan juga konek aku. Aku pun tolak konek aku ke dalam lubang bontot dia sampai rapat telur aku dengan bontot dia. Sarinah mengerang sedap masa tu.

Aku pun henjut perlahan-lahan. Makin lama makin laju. Bontotnya yang bulat dan empuk tu bergegar dan melantun-lantun masa kena hentam dengan tubuh aku. Ditambah lagi dengan keseksian tubuhnya yang melentik dan dengan kain batiknya yang tersangkut di pinggang.

Aku paut kedua-dua belah bontot Sarinah dan sontot lubang bontot dia sepuas hati. Terdongak Sarinah sambil melentik-lentik tubuhnya mengerang. Nak kata sakit tak juga sebab kalau aku stop kejap pasal penat, dia sendiri yang hayun bontot supaya konek aku terus keluar masuk bontotnya.

Bontot subur Sarinah memang sedap sekali. Bagi aku ianya berkali ganda lebih sedap berbanding lubang cipapnya sendiri. Bukan setakat lubangnya saja, daging bontotnya pun dah buat konek mencanak macam roket nak terbang ke langit.

Dulu selalu jugak Sarinah join kawan-kawannya main bola jaring dan aku suka juga menyibuk tengok dia orang main bola jaring petang-petang. Perhatian aku sebenarnya masa tu cuma pada Sarinah je. Syok tengok bontot bulatnya yang tonggek tu memantul-mantul dalam seluar track yang licin. Itu sebelum aku skandal dengan dia.

Sambil konek aku sontot lubang bontotnya, aku tengok bontot Sarinah yang subur tu. Lubang bontotnya yang entah dah berapa ratus atau ribu kali kena jolok konek lakinya tu aku tengok kembang kuncup melahap batang konek aku. Lubang tempat keluar taiknya tu berselera betul aku tengok disula batang aku yang keras sedalam-dalamnya.

Aku sendiri pun tak berapa ingat dah berapa banyak air mani aku mengisi lubang duburnya tu. Daging bontotnya yang empuk dan gebu berlemak aku ramas geram dan kegeraman aku juga turut memuncak membuatkan aku terus menghayun batang konek aku yang keras itu dengan laju dan dalam. Sarinah merengek kuat masa tu.

Daging bontotnya bergegar kuat dan bontotnya semakin melentik tonggek. Aku paut kain batik lusuhnya yang berada di pinggang dan aku tekan konek aku sedalam-dalamnya lalu aku keluarkan semua isi kantung benih ku menembak ruang kosong yang gelap di dalam lubang bontotnya. Menggigil aku memancutkan air mani ke dalam bontot Sarinah.

Sarinah pula, setiap kali konek aku berdenyut memancutkan air mani, setiap kali itu jugalah dia merengek kerana dia dapat merasakan denyutan konek aku dan kehangatan air mani yang mengisi lubang bontotnya.

Bila aku dah puas, aku pun baringkan Sarinah mengiring supaya aku boleh peluk dia tanpa keluarkan konek aku dari lubang bontot dia. Lepas tu kita orang pun borak-borak manja dan konek aku dari separuh stim jadi stim balik dan sambung balik dalam keadaan macam tu sampai pancut sekali lagi dalam bontot dia.

Sebab tu sayangnya aku kepada Sarinah lebih menggila berbanding kepada bini aku sendiri. Pandai makan pandailah simpan. Sedap gila bontot bini orang kampung.

Back to posts
Comments:
[2014-02-27] syah:

Saper nk main n nk rasa btg panjang besar..boleh add I'd wechat pgu5806

[2014-02-05] budak nakal:

kt awek2 sunyi sms no ni ye 01125496567

[2014-01-30] azura:

suami saya tak boleh puaskan saya. saya nak yang tahan lama. sms saya 0127440262 @ add saya d fb syamel azura abdul salam.
sms saja. please jangan call nanti kantoi dgn suami.

[2014-01-08] Zali:

Khas buat girl's yang 10tahun lebih berusia dari umur saya... Saya tak kisah dgn bentuk badan or paras rupa or status... Yang sudi berkenalan dgn saya n kalau ada keserasian girl tersebut boleh menjadi permaisuri hidup saya... Kalau ada girl's yang 10tahun lebih berusia dari umur saya yang sudi boleh call 0167322571

[2013-12-25] yusnaini:

call me plss..0132214962

[2013-12-21] snake:

dapat main lubang belakang memang best pun

[2013-12-08] nora gersang:

saper nak rase pantat i call 0196502258 ..free...

[2013-12-07] Aina:

Bodohnya

[2013-11-11] batang besar:

Memang nonok sedap hinha menjolat nonok

[2013-11-11] batang besat:

Tak kora mana awek jom layan fon sex sekarang tak tahan lh jom temgah stim ni0139999601


Post a comment


POPULAR STORY !!!

More Vidoe sex 3gp mp4 Download free 

-----------------------------------------------------


Cerita seks 3 download
» File Name: Cikgu suraya seks.3gp
» File Size: (3465.66)
» 3GP
» MP4
Categori : » Melayu seks 3gp

Cerita seks 4 download
» File Name: Seks in hotel.3gp
» File Size: (3465.66)
» 3GP
» MP4
Categori : » Abg

Cerita seks download
» File Name: Fuck me please.3gp
» File Size: (3465.66)
» 3GP
» MP4
Categori : » Big tits


Cikgu lucah Hot!!
Makcik Iza
Foto seksi click here :
11 2





Total User
2264191<<>>76
||ABG Melayu ||Cerita Cerita Lucah ||
||Mig33||Gambar Bogel||
facebook twitter Hack facebook via handphone Game seks